30.11.05

Moreno, guapo de cara però jo estic més bo de cos

Definitivament, m’agrada més llegir els blocs que escriure res jo. Per això no sóc ni guionista, ni escriptor ni venedor de res.
Avui he estat amb un noi heterosexual passejant, rient, agafats, i se m’ha passat l’estona molt bé. Llàstima de les seves tendències i de les meves, però vaja, suposo que si poguéssim sexualitzar la nostra relació ja ens comportaríem d’una altra manera i no riuríem tant ni ens faríem tanta gràcia mútuament.
Al forn he trobat un tio suposadament hetero que al gimnàs em tornava boig, em torbava, i a sobre el tio no estava bo de cos, però tenia una cara com d’àngel, el que no tinc jo vaja. Ell mirava però jo crec que ell mirava perquè se sentia observat i com a bon narcís i com a exguapet oficial de la classe li agrada que un altre tio el miri embadalit.
Doncs bé, els informadors del gym em van dir que no, que de cap manera, que tenia nòvia, tot i que era gayfriendly o com es digui, artista, modern, guapíssim, lamentablement tendent a un puntet de sobrepès que l’edat fa indissimulable.
I jo vaig pensar sempre em fixo amb els heterus de merda.
I avui el veig al forn, amb un noi rapadet, pinta skin, pinta skin i marica total, i com de parella de fet ell i el noiet skin.
I ARA que passa de llarg la trentena aquest tio, ARA -deia- deu haver deixat la novia i ara –insisteixo- té un marieta amb estètica skin que el posa calent?

Que decebut estic amb mi mateix sobretot, joder! Quina cara més maca tenia avui al forn encara…


2 Comments:

Anonymous Anònim said...

Prozacat, no tinc res contra la penya que pren antidepressius i ansiolítics perquè, malauradament, jo formo part d'ella...

dimecres, de novembre 30, 2005  
Blogger Ulisses 101 said...

Ei! Què és això dels heterus de merda. Una mica de respecte per les altres opcions sexuals.

diumenge, de maig 14, 2006  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home