20.12.05

S.O.S

Jo intento que no es noti i no tinc clar si no es nota o la gent té tolerància i sap dissimular. La gent vull dir els que em coneixen. He començat amb un jo aquest text perquè no hi hagi dubtes.

No sé si es nota o no es nota però em trobo malament fa uns dies. Les dents de la serra, en diuen, crec. Són pujades i baixades, pròpies del tractament amb antidepressius, em sento marejat a estones i amb aquella sensació que en qualsevol moment hauré de fugir de pressa d’una crisi d’ansietat.

Per sort ni les baixades són tan bèsties com al principi del tractament ni les pujades tan pujades, hi ha menys contrastos, i cada vegada són més espaiats aquests episodis. Però avui estic trist i desanimat perquè fa tants dies que no tenia una baixada que ja no me’n recordava.

1 Comments:

Blogger AlbertJB said...

És normal. No et desanimis, són tractament a llarg termini.

dimarts, de gener 31, 2006  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home